For-weekend

Det er fredag – hvilket betyder weekend lige om lidt! Jeg har tænkt mig at bruge fridagene på at stå med hovedet under kølerhjelmen! (surprise)

I går kom en kammerat forbi med sin svigerfars gamle Toyota Corolla. Den er en ret lidt sørgelig forfatning og skal bl.a. have nye bremseskiver. Det er intet, det klarer jeg nemt…men det værste  er, at de håber på, at den kan blive i så  god en stand, at den kan sælges videre. Der er så bare et enkelt problem; min kammerats svigerfar er storryger, og loftet er gult af nikotin! Er der nogen af Jer læsere, som har tips til, om der noget at gøre  ved det? Jeg har ikke selv erfaring med det. Jeg er mere til det tekniske.

Toyota corolla

Leave a Reply

