juleønsker

 

Jeg har skørt mange ønsker til jul. Et af dem er en ny bil. Allerhelst en Audi.. Det ved jeg dog godt er rimeligt urealistisk, så i stedet har jeg valgt at fokusere på tilbehør til den bil jeg allerde har. Der findes jo et utal af bildele osv på internettet, så jeg bruger tit mine aftener på at sidde og kigge de forskellige sites igennem for spændende ting jeg kan skrive på min liste. Jeg er selvfølgelig godt klar over at smådele ikke kan få min bil shinet op i nærheden af den audi jeg drømmer om, men man må jo gå på kompromis med nogle ting her i livet. Jeg har ikke noget imod at nøjes med at drømme om dyre biler og kæmpe huse, så længe jeg har det der betyder allermest for mig lige ved min side. Og det har jeg. Jeg synes tit at jeg føler en trang til at ruske i folk, og minde dem om, at livet altså ikke varer evigt. Vågn nu op, og se til siden i stedet for kun fremad. Det er lidt af en øjenvågner at opdage hvor godt man egentlig har det der hvor man står. Dermed selvfølgelig ikke sagt at man ikke skal flytte sig frem- det skal bare øre med måde… Synes jeg…

audi

Leave a Reply

