De skulle have et lag t…!!

For et års tid siden havde vi indbrud i huset, mens vi var på ferie i udlandet. Det er en helt utrolig ubehagelig fornemmelse at komme hjem til et hus der er rodet igennem af fremmede. Min kone havde svært ved at sove roligt de første par uger efter indbruddet, og jeg må indrømme at jeg begyndte at tænke i et forsvars redskab jeg kunne have til at ligge under min seng, hvis nu vi skulle få ubudne gæster mens vi er hjemme. Men jeg har ikke fået gjort alvor af det, og normalt holder tyvene jo som bekendt også øje med huset, inden de begår indbrud. 
Nu læste jeg så lige denne artikel, hvor politiet advarer om, at tyvene efterlader små tegn og mærker til hinanden. Og lægger “fælder” ud, for at tjekke om man er hjemme. Uhyggeligt og virkelig provokerende! 

Tænk at man ikke kan have sine ting i fred, men at andre mennesker har et behov for at stjæle og ødelægge andres hjem. Jeg får aldrig sympati for de her mennesker!

 Image

Leave a Reply

