Et tilbud man ikke kan sige nej til!

Jeg har fået et virkelig godt tilbud på en spitfire veteranbil. Den skal restaureres en del, og er egentlig ikke i super god stand, og derfor er prisen også meget favorabel. Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at gå i gang med et nyt bil projekt her foreløbigt, da jeg synes jeg har nok at se til, og jo i virkeligheden også har en lille MC drøm i maven. Men nogle gange får man bare så gode tilbud at man ikke kan sige nej tak. Det eneste problem der var ved handlen, var at sælger gerne ville have det til at gå meget hurtigt, da han mangler plads i sin garage. Så nu har jeg fået en uge til at tænke, og ellers giver han tilbudet videre til anden side. Jeg har faktisk et lille overskud på kontoen, men kun ligepræcis så meget at det IKKE dækker hele salgsprisen, så min første tanke var, at ringe til min bank. Men af erfaring ved jeg, at min bank ikke arbejder på højtryk, og slet ikke når det gælder lån. Men så var det jeg kom til at tænke på det lån jeg nævnte i en tidligere blogpost, hvor man også kunne oprette sådan nogle hurtige sms lån. Så Kan jeg ordne det hele over mobilen, og jeg har pengene i løbet af nogle dage. Nemt og enkelt, og jeg kan betale sælgeren i tide og få min bil. 

Det er en bil der mener om den på nedenstående billede, som jeg har investeret i, min er dog slet ikke i så fin en stand.. endnu 😉

 Image

Leave a Reply

