Dejlig dag!

Jeg bruger ofte min hverdagsbil, en skøn lille Ford Mondeo fra 2006, når jeg sådan skal transportere grej og sager, og derfor har jeg altid lidt sorte sække og nogle tæpper liggende i bunden af bilen, så jeg kan afdække sæderne. Jeg har jo længe gerne ville have fat i sådan nogle sædeovertræk, men glemmer det altid når jeg er hos autohandleren. Men i morges fik jeg endelig gjort noget ved sagen, og i stedet for at køre en længere tur, sparede jeg både tid og benzin, ved at bestille online på skruvat.dk. Mon ikke det kan blive en ny vane at bestille mine reservedele på nettet? Min kone har for længst fundet ud af at bestille både tøj og sko på nettet, og nu må jeg jo også følge med tiden. 

Da jeg var inde på siden at kigge, faldt jeg også lige over nogle fine fælge. De er ved at være noget slidte dem jeg har, og det ville da pynte på Mondeoen med lidt nye fælge til sommer. 

Image

Leave a Reply

