Gamle biler og kvinder…

old

Dem skal man holde sig fra var der engang en klog mand der sagde til mig – og der kan være dage hvor jeg er tilbøjelig til at gi’ ham ret, men det går som reglen hurtigt over og det har aldrig været nok til for alvor at overbevise mig om at jeg har taget fejl i mit livslange kærlighedsforhold til min kone – og mine biler. Jeg køber gamle veteranbiler op, og så sætter jeg dem i stand og når de endelig står færdige i fuld pragt er jeg jo nødt til at sælge dem – men jeg nænner det næsten ikke for jeg kommer til at holde af dem undervejs. Men det er også en investering, og hvis jeg gør det rigtigt kan jeg godt tjene en pæn skilling på sådan en bil. Problemet er selvfølgelig, at man skal lægge nogle slanter ud til at købe bilen, og til dele m.m. Til det formål har jeg fundet nogle fornuftige lån der er lette at oprette på en internetbank der hedder Ferratum.

Det kan jeg godt anbefale, og så længe jeg kan få mig selv til at skille mig af med mine elskede biler når de er færdige både råd til at betale lånet tilbage og et pænt lille overskud til far her.

Leave a Reply

